tisdag 1 januari 2013

God fortsättning!!!

 
Nu är all snön borta. Jag tycker att det känns som mellan vinter och vår. Det är varken eller.
Det har regnat mycket de senaste dagarna.
 
Så här ser en av våra körvägar ut. Den lilla bäcken under vägen har svämat över.
 
 
Tog en promenad med lilla Pelle och Cleo i skogen. Passade då på att "leka" lite med kameran.
Så här ser det ut.
 
Men med lite magi kan det bli så här.
 
Eller så här.
 
Visst ser bilden i mitten bäst ut. Där känns det nästan som om det var vår.
 
 
 
 
Trevlig kväll!!!! 
Tack för titten och välkommen åter.
 
 


3 kommentarer:

  1. Här har det också regnat mycket det senaste, jag fattar inte att det aldrig tar slut;( Din mellanbild ser verkligen vårlik och frestande ut;) Snart är vi där! Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Jag är enig, jag behöver färg nu och det gyllene fotot i mitten tilltalar mig mest tror jag..
    Snart är vi där igen, god fortsätting :)

    SvaraRadera
  3. Ja nu hoppas vi på mera sol så det torkar upp. Ha en bra fortsättning på det nya året.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet ord efter din titt.
Tack för den här gången och välkommen åter.