fredag 20 maj 2011

Ett spöke eller ufo eller...............

en fladdermus.
Bilden är tagen av jägarnas åtelkamera. I bakgrunden syns vildsvinen.
Jag har inte skrivit på ett tag. Har varit på dåligt humör sedan jag upptäckte att den boutredningsman som höll i det dödsbo jag var iblandad i höll inne med pengar. Det krävdes så kraftiga ord som bedrägeri och stöld innan pengarna betalades ut. Vad hade hänt om vi inte hade upptäckt det? Hade boutredningsmannen, som är advokat på en byrå i Göteborg, behållt pengarna för egen del. Borde nog göra en anmälan till adovkatsamfundet, fick det rådet av en annan advokat. Tyvärr behöver jag nog titta igenom alla papper som gäller dödsboet så att det inte finns något mer som boutredningsmannen behöver klargöra.

Istället för att skriva på bloggen har jag hellre varit ute och "pratat" med växterna i trädgården och planterat om de 80 aklejor som jag sådde förra året.


Önskar er alla en trevlig helg!
Tack för titten och välkommen åter!







2 kommentarer:

  1. Sånt där kan göra en vansinnig:( Förstår din ilska till fullo. ANMÄL honom det är det enda, för jag tror att många drar sig för "besväret" och de vet sådana typer mycket väl och därmed kan de fortsätta att kanske lura andra människor. Skönt att det har löst sig i alla fall;) Ha en trevlig helg/Monne

    SvaraRadera
  2. Men...man blir aldrig riktigt klok på folk som inte verkar ha ngt samvete!! Trist historia och hoppas denreder upp sig!
    Kram /bea

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet ord efter din titt.
Tack för den här gången och välkommen åter.